19 November 2014

Agen Topup Murah



anda pengguna Prepaid Mobile?? jika YA, mari baca entry saya kali ini..
Percaya atau tidak, 96% daripada mahasiswa dan pelajar sekolah telah memiliki telefon bimbit? Mereka semua mahu topup atau menambah akaun mereka. Ini adalah satu keperluan harian, hatta orang yang bekerja dengan gaji di bawah RM1000 pun, masih memerlukan topup untuk menambahkan akaun mereka supaya mereka boleh menghubungi atau SMS kepada orang lain.
"Topup bukan lagi satu kehendak. Tapi satu KEPERLUAN. "
Jangan risau kalau tak tahu nak jual kat sape. Guna untuk diri sendiri pon dah jimat ! Sampai bile nak untungkan kedai topup?? Jom kita berubah sekarang.. 
Dalam sebulan berapa banyak yang anda perlu hbiskan untuk topup handphone anda?? RM40 ?? RM30?? RM70?? 
Haaaaa... bagi penguna mobile internet sudah pasti anda perlu topup handphone anda melebihi RM30 bukan ?? RM30 wajib untuk mobile internet anda, ini baru yang menggunakan mobile internet pakej RM30.. Belum lagi yang ambil pakej internet sebulan RM40, RM50...
Sudah pasti lebih kan pengunaan topup anda.. ini baru untuk internet, belum lagi untuk call dan sms.. 
Banyak kan kita memghabiskan duit kita hanya dgn prepaid?? Jangan jadi mereka yang hanya tahu guna sahaja, tapi tak mahu jimat kan perbelanjaan ..
tak tahu bgaimana nk save, nak dapatkan dengan harga murah dan mudah ?? 
Saya ada cara nye..
bagaimana?? 

Dengan mendaftar AGEN TOPUP anda akan dapat banyak keistimewaan.. mudah untuk anda topup bila bila masa sahaja, murah anda dapat beli topup dgn harga diskaun dan menguntungkan anda... 
Baik,saya akan terangkan,kenapa kita sebagai pengguna handphone sudah wajib menjadi ejen Topup Handphone.
1) Kredit handphone anda sudah habis,tetapi semua kedai tutup pada waktu itu. Bagaimana anda mahu topup handphone?
2) Anda mahu topup handphone tetapi perlu menunggu lama kerana memerlukan orang atau kenderaan untuk pergi ke kedai untuk topup handphone. Nak ke tunggu lama-lama?
3) Duit minyak,jalan jam,kedai jauh,kadang-kadang sistem topup di kedai handphone atau kedai runcit tergendala,bagaimana anda sanggup menghadapi semua ini?
4) Tengah-tengah malam ketika tengah bersembang,tiba-tiba kredit habis. Anda nak topup secepat mungkin,tapi tak dapat. Terpaksa guna SOS Topup. Kalau Hotlink,kena tolak 50 sen selepas topup. Nak ke menyusahkan diri untuk berhutang-berhutang ni? Dah tu,kena riba' pula oleh syarikat itu.
5) Sesetengah tempat,kalau kita topup handphone,dia akan menyuruh kita membayar lebih,contohnya sepatutnya topup itu RM5,tetapi kita dipaksa untuk membayar RM5.50,kononnya itu adalah caj perkhidmatan bagi kedai itu. EEEEE,....Kita rugi 50 sen disebabkan kedai-kedai yang tak berhati perut begitu kan?
Sebab itulah saya mengatakan bahawa kita WAJIB menjadi ejen topup kerana ia adalah KEPERLUAN kita untuk memudahkan segala urusan.
Apabila anda menjadi ejen topup,anda boleh topup untuk diri anda sendiri. Tak perlu nak pergi tunggu lama-lama baru boleh topup, tak perlu risau nak cari kedai yang buka tengah-tengah malam,tak perlu pening kepala terpaksa berhutang,tak perlu kena caj lebih dan ditipu oleh pekedai. Hanya dihandphone anda sendiri,anda boleh mendapat topup dengan sekelip mata! 
Tidak sampai 10 saat,kredit anda telah bertambah RM10! Mudah tidak? Malah,bukan RM10 yang tertolak,tetapi hanya RM9.50 sahaja *celcom. Anda untung 50 sen! Daripada anda rugi 50 sen sebab tertipu oleh pekedai, daripada anda rugi sedikit duit minyak untuk pergi ke kedai topup,atau anda penat sebab kena turun naik untuk topup di kiosk asrama kolej anda,anda dapat topup dengan harga yang sangat murah!
: contoh :-
KEUNTUNGAN JUAL TOP-UP SAHAJA 
jual topup RM10*celcom, untung 5% = RM0.50 
sehari jual topup kepada 20 pelanggan RM10, 
RM0.50× 20 orang=RM10 SEHARI  
RM10×30HARI= RM300 SEBULAN 
RM300 SEBULAN DENGAN MENJUAL TOP-UP SAHAJA
lagi ramai yang topup dengan anda lagi banyak anda dapat.
anda boleh jual, dan boleh guna sendiri tak ada masalah.. dan modal ini xde expired date.. guna laa selagi modal anda tak habis.. 
yuran berapa?? 
okey hanya RM30 SAHAJA *PROMOSI untuk 30 orang yang terawal..
jimat 50% niee.. yuran asal RM60 Setelah diskaun 50% anda hanya perlu bayar RM30 SAHAJA.. murah kan??
% keuntungan pon tinggi tak percaya  mari tengok gambar bawah ni dan awak boleh banding kan dengan syarikat yang lain...
BERMINAT NAK DAFTAR SEBAGAI AGEN TOPUP ?? BOLEH TERUS HUBUNGI SAYA DI 
Ig : @f2jcollection atau   @jannahhanim1308
page: agen topup daftarlah sekarang 
wechat: jannahhanim93
whtsp/sms/call : 019-4368780 
insyallah pertanyaan anda akan di balas dengan segera.. ^_^
 #puo #politeknikmalaysia #politeknik #IPTA #IPTS #UNISZA #UMK #UNIMAS #PSIS #PSAS #AGENTOPUPMURAH #AGENTOPUP #JIMATTOPUP #TOPUPFREE #UNIVERSITI #UKM #USIM #USM #kuin #kuis #kuim 
#kipsas #uitm #um #uum: contoh :-
KEUNTUNGAN JUAL TOP-UP SAHAJA 
jual topup RM10*celcom, untung 5% = RM0.50 
sehari jual topup kepada 20 pelanggan RM10, 
RM0.50× 20 orang=RM10 SEHARI  
RM10×30HARI= RM300 SEBULAN 
RM300 SEBULAN DENGAN MENJUAL TOP-UP SAHAJA
lagi ramai yang topup dengan anda lagi banyak anda dapat.
anda boleh jual, dan boleh guna sendiri tak ada masalah.. dan modal ini xde expired date.. guna laa selagi modal anda tak habis.. 
yuran berapa?? 
okey hanya RM30 SAHAJA *PROMOSI untuk 30 orang yang terawal..

jimat 50% niee.. yuran asal RM60 Setelah diskaun 50% anda hanya perlu bayar RM30 SAHAJA.. murah kan??
% keuntungan pon tinggi tak percaya  mari tengok gambar bawah ni dan awak boleh banding kan dengan syarikat yang lain...

BERMINAT NAK DAFTAR SEBAGAI AGEN TOPUP ?? BOLEH TERUS HUBUNGI SAYA DI 
Ig : @f2jcollection atau   @jannahhanim1308
page: agen topup daftarlah sekarang 
wechat: jannahhanim93
whtsp/sms/call : 019-4368780 
insyallah pertanyaan anda akan di balas dengan segera.. ^_^
#puo #politeknikmalaysia #politeknik #IPTA #IPTS #UNISZA #UMK #UNIMAS #PSIS #PSAS #AGENTOPUPMURAH #AGENTOPUP #JIMATTOPUP #TOPUPFREE #UNIVERSITI #UKM #USIM #USM #kuin #kuis #kuim 
#kipsas #uitm #um #uum #altel #digi #celcom #internetmurah #jimsttopup

♥syukran si comel kerana sudi membaca di sini,jangan lupa tingalkan komen yew sayang^^♥

0 Massage:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© Copyright | All Right Reserved by Site Owner