26 Julai 2013

jom daftar jadi agen topup sekarang!!

 
 
 
Topup serendah RM 5!!
Boleh topup bila-bila masa, di mana jua.
Lagi best x perlu nak pergi kedai atau online, SMS je topup masuk
Kalau tengah malam xkan nk kluar, smata2 nk bli topup RM5??
Sekarang x perlu lg, topup atas katil je. Tengah malam pun boleh topup lg.

Org lain ckap bisnes prepaid ni x untung, brape sen la sgat!
Brape sen?? Jom kira sekejap:-
Biasanya kt kawasan student atau kejiranan rumah anda, purata yg bli topup pling sedkit, 20 orang
Sbgai contoh,
jual RM10 , untung RM0.50
sehari jual 20 pelanggan , untung RM10
30 HARI * RM10 sehari = RM300
jual topup jer, boleh dapat RM300 sebulan,tidak kira lagi yuran pendaftara downline, komisin jualan downline lagi !!!

promosi raya cuma rm50 (yuran rm40+modal rmb10)
berminat pm terus kepada saya sama ada di fb,page,tiwtter,
kalau nak senag tanya di fb lah ea :)



kalau kawan nak tahu berapa keuntungan yang akan anda dpat tegok nie 
anda di pakej MANAGER 
untung yanag anda dapat adalah RM0.50
jika orang lain hanya RM0.40 je.. tapi jika dengan saya anda dapat RM0.50 
dan yuran pun murah,untuk penambahan modal bebas ikut anda .. pihak kami tidak tentukan berapa perlu anda tambah modal selepas modal yg dimasukan habis.
kat bawah ni persent keuntungan yang anda akan dapat bermula dari MANAGER 
 
 
 
 
 sesiapa yang tinggal di asrama memang untung maklumlah topup selalu dikena kan cas.
selama saya jadi agen topup nie segala topup saya atas keuntungan org yg datang topup dengan saye jimat kan. sekarang paling sikit orang pakai sim kad dua nomber..
diorang akan memerlukan topup bila tgah malam mana nak cari kan .. so kita lah yang akan dituju untuk dapatkan topup.
ha ape lagi tungu cepat lah daftar
jika bermina sila ke sini PM saye CLIK sahaja di link bawah nie ea..
atau clik pada gambar di bawah ini :)

 


jangan lepaskan peluang keemasan ini..
jika ditempat lain yuran mahal dan untung sikit ..

♥syukran si comel kerana sudi membaca di sini,jangan lupa tingalkan komen yew sayang^^♥

iftar jamaie bersama staf PAID taiping




alhamdulilah syukur kehadrat ilahi kerana telah berjaya dgn lancar pogrem pada malam ini iatu majlis berbuka puasa dan perpisahan ustz hamzah yang telah pencen..
hari kami masak bubur lambur respi ustz halim ..
yum yum memang sedap .. macam-macam menu yang ade.
 nasi daging,kuih muih,ikan pekasam, menu semua telan air liur bila cakap.. hehe..
 tadi waktu pejabat kami memasak memang bau sampai kebawah org naik dok tanye masak ape nie?? bau sampai kebawah sedap nyee.. hehe

gambar bawah nie time nak tunggu waktu berbuka..
 sebelum tunggu azan kami buat tahlil dan ucapan sikit utk ustaz hamzah :)
dalam tengah buat tahlil dan ucpan tue si abg IJOI a.k.a en.ZULFADLI terjenguk jenguk dalam bilik mesyuarat tu. asal nye aku xperasan dye tu sapa..
sekali kak aisyah bersuara..
 laaa kamu ke ijoi akak ingat pakistan mana tadi maka semua gelak lah kat dye.. sebab lain xcam dye termasuk laa orang lain pun tak cam dye pada awal nye hehe
selamat cakap pakistan bukan bangla jual karpet tadi hehe
maaf ea en ijoi hehe..


amboii laa kak mas sembang ape lah tu ea kak oii

okeii.. dah waktu berbuka ape lagi serbu lah..
tapi kami makan yang ringan ringan dulu mcm
 kuih,bubur lambuk,kurma, lps tu solat magrib dulu berjemaah..
alhamdulilah dah isi perut kita SOLAT pulak ea..
nanti lepas solat kite sambung balik makan makan tue ea... heheh
okei 
selesai sudah solat ape lagi sambung laa operasi kami untuk habis kan makanan yang ade..
hehe

makan punye makan tibe tibe perasan si nana empat cawan air kat keliling dye hehe
sebenarnye bukan air yg dia minom pun.. hehe
si fatin dan nana bawak mak diorang .. bila dah jumpe geng mcm macam lah story mory yg org tua tua bukak kan hehe 





nie kami culik anak ustaz halim hehe comel kan mcm cina dah istri dye asal cina  memang lah kan ank ikut si istri mata sepet hehe comel..  lebut pipi dye  tw!!
muka dye mcm takut je ..


muka aku mcm menangtuk je tudung senget senget haha




buat si ANIS sila lah jelos ea tak dapat join sebab balik kampung gajah hehe 

  pesana untuk kawan kawan kalau makan tue jangan lah membazir -bazir ea..ingat la insan di syria sana yang berperang dan susah nak makan tue.
 makan lah ape yang kita ade jangan tamak.
dan bersederhana lah dalam kehidupan.

jika kita ditempat mereka belum tentu kita dapat makan sehebat ini kan.. mari kita doa sama sama untuk kesejahteraan mereka disana.. tabah dalam mengahdapi ujian ALLAH ini ..
 bila teringat insan disana hati jadi sebak dan piliu ya ALLAH .



bicara hati:-

  • alhamdulilah masih diberi nikmat merasa makanan enak seperti nie.. jangan membazir dengan rezki yang kita ada nie,, bersederhana lah .. ingat lah insan yang susah disana..





















♥syukran si comel kerana sudi membaca di sini,jangan lupa tingalkan komen yew sayang^^♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© Copyright | All Right Reserved by Site Owner