29 Jun 2013

siapa yang nak jadi model ?

 
tadi sememang nye kerja tak banyak.. jadi kami pun layan lah novel elok dua-dua layan novel..
tengah baca novel ustz halim tegur 
 " ustaz nie budak prktikal ade dua org ni diorang lah jadi model untuk jenazah nanti"
aku dengan fatin sama-sama pandang .
ohh tidakk dalam hati menjerit tak nak.. kemudian ustaz halim tanya aku dan athin.. dua-dua sengeh 
si atin dah pucat .. lepas tu aku pulak di soal.. aku gelak je ..
ustaz halim cakap nanti sapa yang jadi model markah lebih boleh x ustz azhar??
ustz azhar ckp tu xde masalah.. boleh je.. lagi lah aku dgn si athin ni menyengehh.. 
nanti jadi model ambil lah gambar lagi senang kamu nak buat repot nty.. pesan ustz halim..
nanti minggu depan kamu dua osom lah sapa yang kena jadi model ..
ohhh tidak.. kiki lawak pulak..

lepas tu kami sambung balik baca novel.. sekli lagi ustz tgur org yg suka baca novel nie
mesti suka imiginasi.. ade lagi dy ckp tak ingat. haa org bercinta ni suka lah baca novel ni 
ohh.. ustz tak semestinye lah..
lps tu dy ckp istri dye ade bgi novel dye xdan nk baca sebab tak minat 
tajuk dia AKU TERIMA NIKAHNYA
 OHHH.. aku dgn athin dgr tajuk pun dah pandang2.. dlam hati best lah buku tu ustz.. 
knpa lah x baca.. bak mai sini bagi kami khatam hahah..

jeloz nye dgn ustz sbb dapat buku tu dari istri dia.. 
kak siti tgok buku tu.. dy bce lah tajuk-tajuk yang ade dalam buku tue.. dye cakap
patut lah ustz xnak baca. ustaz takut lah nie.. sbab tgok tajuk pun sya dah tahu terkena batang hidung ustz hehe..
 
 
bicara hati :-

  • staf kat pejabat sini baik baik spoting semua.. susah nak cari staf yang amik berat sal pelajar prktikal nie..syukur alhamdulilah.. ade hikmah aku kat sini bestt sgt sangat..

♥syukran si comel kerana sudi membaca di sini,jangan lupa tingalkan komen yew sayang^^♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© Copyright | All Right Reserved by Site Owner