13 Jun 2013

ALLAH temu kan KAMI


Nie nak cite kisah yang tak disangka oleh aku dan fatin rupa-rupanya dua pupu moyang kami sama..

Nk di jadi kan cerita aku dengan fatin berkawan dah lama gara-gara nanie kenal kan aku dengan dia..Sejak tu aku jadi serasi sangat dgn dy, ak jadi selesa bila dgn dye.. baru baru ni dy turun taiping saja cuti sem dye jalan2 ikut nanie,, dye mai umah aku,bawak dy g berkelah kat teluk senagin.. dia sembang dengan opah pasal adik beradik kembar.gaya dan cara macam dah lama kenal taw tak hehe..Di cakap dia pnye fmly belah mak ramai kat perak nie..  patut lah mak ayah dye rajin turn perak.. hehe

Satu  hari masa kenduri kak zahidah aku tengok gambar kt pak lang sani  kenduri khawin ,pak lang cakap yang khawin tue dua pupu kami aku snyap je lah..  sebab pklang cakap kami tak kenai..
Lepas balik dari kenduri aku pun on9 la kat rumah .niat nak kena kan fatin aku nak like semua dye pnye wall  fb heheh alih-alih dok like tibe-tibe tangan ak terhenti kat gambar sepupu dye khwin tue sama dengan yg kat paklang sani tunjuk tue.. terdetik dalam hati aku ..
”ehh aku dengan fatin nie ade sangkuut paut ke??”
Sebab nk tahu sangat tak sabar aku pun whatsap dy tnye sapa yg khwin.. lps tu tnye umi. Sembang punya sembang tanye punye Tanya SAH kami dua pupu belah tok wan hashim.. tok fatin adik beradik dgn tok wan.. aku dgn umi ape lagi gelak lah..  mana tak nye mai umah aku malu2 kucing padahal ank buah umi aku hehehe,, lawak2.. 

  • Nak kata dunia ni kecik ke famly aku yg besar sampai ade yg tak kenal?? Hehe ALLAH temukan aku dan fatin untk fmly kami lebih kenal. Bila buat group kt fb semua pakat terkejut hehe,,  rupa rupa nye masih ramai yg aku tak kenal .selamat nie kenal belah opah jew..belah tok wan x kenal mcm nie lah jadi nye berkawan dgn sepupu sendiri pun tak kenal.. patut lah aku senang masuk dengan dye serasi je haha.. 

fatin yg berbaju hijau tu ,, ha tue lah dia 




 beground belakang tu dan ade carpet depan pelamin tue yg membuat aku perasan yg aku tgok kat
pklang tu sama..baju  pengantin tu putih iras iras dgn kat pak lang hehe,,  
tak sangke kan...

♥syukran si comel kerana sudi membaca di sini,jangan lupa tingalkan komen yew sayang^^♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© Copyright | All Right Reserved by Site Owner