13 September 2013

MANIS NYA PERTEMUAN BILA ADE PERPISAHAN

semalam merupakan hari jumaat bersamaan dengan 13/08/2013
di pejabat ade buat jamuan perpisahan utk athin yang last praktikal nye disini.
nampak nye aku keseorangan lah pelajar praktikal nty di sini.. NANA.ANIS.ATHIN semua dah tamatkan praktikal mereka ..
"aku yang mula-mula lapor diri akulah juga yang terakhir disini"
sebelum jamuan tue ada sesi akad nikah. nampak nya sebelum athin tamat praktikal dia disini dia dapat tengok 3 pasang akad nikah 
dari swiszlend,indonesia, dan malaysiaa..
ari nie 3 negara mali utk akad nikah hehe^^
hensem pulak yg org puteh tuee hahaa...opssss menyempat lagi ea kau jannah hahaha

beratur elok je pasangan nie.. menanti giliran utk akad nikah hehe

 
orang dari swisss hanya sekali lafaz je dah selesaii.. orang dari indon 2 kali.. yang dari malaysia 3 kali lafazz..katanya ketaq sebab takut siap berpeluh-peluh tangan hehe..
ustz pulak dan buat lawak lagi hehe kelaka pulak time tu 
 

بَارَكَ اللهُ لَكَ ، وَبَارَكَ عَلَيْكَ ، وَجَمَعَ بَيْنَكُمَا فِي خَيْرٍ
"Semoga Allah memberkati kamu dan melimpahkan berkat kepada kamu dan menghimpunkan kedua kamu di dalam kebaikan.”
 dah habis sesi akad nikah baru lah buat sikit ucapan utk athin yg hari terakhirnya disini ..
cuma orang pejabat je yang join hari nie.. 
tengok tu ustz halim dok amik gambaq..
ustaz rahim pulak dok pegang kepalaa tak taw pasai ape haha !!
 
dulu depan meja nie nana dgn anis yang duduk skrg kosong .kosong.
ni atin pulak bagi ucapan dia ..

 lepas ustaz azhar bagi ucapa sikit atin pulak kena berucap.buat simple simple je sebab kami kami je yang ade tu yang tak kisah tu.. antara ucapa atin yang aku ingat

"berada disini mengajar dia erti kehidupan dan tahun depan kad jemputan sampai kat pejabat nie jangan lupa mai ye"

 haha mana tak nye nanti ustaz dari sini jugak yg kena akad nikah dia hehe !! terasa sedih sebab lepas ni aku keseorangan . nanti sunyi teringat kat diorg bertiga nie masuk toilet teriak sorang sorang haha teruk nye aku nie haha!! sehari sebelum tue si yasir kwn si atin naik saje nak tanye sal repot kat si atin nie.. boleh pulak dia tanyaa aku banyak kali
dia: "jannah bila habis ?? lambat lagi kan??"
aku: awal bulan 11 habis laa 1hb /11 nie 

ade lah benda lain dye tnye tapi yang aku ingat soalan nie yang dia tanya dekat 3,4 kali jugak laa.
atin siap tnye dia yasir berapa kali hg nk tnye soalan sama tu??
 dia gelakk.. dalam hati aku isshh budak nie aku taw laa mu nak habis dah esokk .bole tnye ak aku banyak kali pulak soalan sensetip aku tue.. aku tengah sedih atin nak habis dye syok tanya soalan tu bebanyak banyak kali.aku tahu aku lambat lagi nak habis huahua ^^
 aisseymenn betoii lah mamat nie :'(




 bukak buku yang dia dah tulis pantun tuee

 haa belakang atin tu kak aisyah ^^ dia laa paling sibuk sebab kena isi borang nikah masuk dalam sistem eNIKAH. tak sempat buat kat pejabat ,kat rumah pun sambung buat kerjaa..
 atin nie x ngis pulak macam si nana dengan anis mybe dia tahan kut .. 
ye ke atin ?? hehee ke dah ngis kat umah siap siap hehe ??^^



panjang betul pantun atin nie hehe.. berape muka surat pun tak taw lah :P
okeii sekarang tiba masanya utk ustaz rahim kita membalas pantun atin
hehe pegang kepala ustaz rahim nak balas pantun atin sebab panjang hehe
sempooii kan kami..
 
 dah habis pantu ustaz rahim kami buat sikit tahlil.. kemudian pejabat bagi hadiahh sebagai penghargaan yang dalam kotak luve tu athin bg kat pejabat 
fuuyooo !! siap dapat hemper lagi tuu besaqq ooooiiii
yang tu katanya ustaz syafiq yang bagi ^^
 
 
 
dah habis semua baru lah menjamu seleraa..
jom tengok ade ape ??
 
ni lah menu hari nie .yumi yumi yumi !!
masing-masing bawak sorang sikitt durian pun ade.coktel ade, mee goreng ade haa supp ustaz halim pun ade.. rojak pun ade hehe banyak beno kann..

nie ulak sataf pejabat dok syok makan atin amik gambar curi haha.. 
macam-macam aksi ade
 
aksi bukak durian,aksi makan tak pandang kiri kanan dah hehe 
 
okei sekarang ucapan aku untuk atin pulak hehe 
 
atin selamat kembali ke UNIZA belajar rajin-rajin taw 
tahun depan 08/08/13 jangan lupe jemput kenduri athin hehe
lepas nie tak de lah tempat jannah nak becerita,nak mengadu ape-ape2 dah sebab semua dah habiss praktikal.. hehe
tengok depan ingat nana dan anis tengok kanan ingat kat atin.
tengok kereta myvi kuning atau plat kereta AJK ingat kat si ANIS 
dengar lagu ''HANYA AKU'' teringat pulak kat si atin sebb rington msg dia lagu nie hehe ^^V
bilaa dengar suara budak-budak ketawa ingat kat NANA sebab dy suka tengok vdio bdk ketawa haha.
terima kasih atas segala pertolongan atin kat jannah selama nie anta jannah balik umah lah walaupun terpaksa patah balik jauh utk balik umah atin.. jasa mu ku kenang !!
walaupun tempoh perkenalan kita singkat ia amat bermakna.. walau pun usia atin lebih tua dari jannah atin tak kisah pasal pangilan sumua tu sebab kadang2 jannah terkasar sikit pangilan hehe ^^
harap persahabatan kita bukan sampai disini saja..rindu rindu wasap adee..wechat ade.. kita sembang sembang lah kat sana ea nanti cuti-cuti sem ke kalau ade masa insyallah kita berjumpaa..
halal kan makan minum,ilmu yang pernah atin bagi ke semua semua lah ea.
 okeii sampai sini saje entry kali nie kalau ade terkasar bahasa harap di maaf kan lah ea ..
 
 SETIAP PERTEMUAN PASTI ADE PERPISAHAH
salam sayang bersalut rindu untuk korang semua


♥syukran si comel kerana sudi membaca di sini,jangan lupa tingalkan komen yew sayang^^♥

0 Massage:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© Copyright | All Right Reserved by Site Owner