07 Jun 2013

penyakit typo yang tak hilang

 
hari nie memang terjadi benda yg memalukan dan membuatkan aku gelak dgn kesilapan aku sendiri 
 aku nie memang suka TYPO
 
kalau korang nak taw member aku suka sangat perli aku bila aku salah eja..
penyakit ni daro dulu lagi sampai ustazah suhaiza (ckgu bahasa melayu ) aku masa f5 dulu
pun dah tak larat tegur ak salah mengeja wakaka!!
nak di jadi kan cerita tadi kat FB si dibah tanya aku..

mcm mana la leh tertingal ayat,, last-last jadi mcm nie
lps tu dy msuk kan dalm fb dye, selamat la dye tak tag aku.haha klo x mau frend ak pakat dok gelak kat aku
dy g tag plk budak2 banat.
 time memang aku kena habis laa dgn budak2 nie 
suma buat ayat tacing haha!


 


  • adehh memang lawak lah. laps ni kena ati2 lah time menaip..
ade yg ckp aku tulis bhasa korea sbb diorg xpham ape yg aku tulis.
kadang2 tu bila aku baca balik ape yg aku tulis tu aku pun x pah tw
haha lucu bangat .



♥syukran si comel kerana sudi membaca di sini,jangan lupa tingalkan komen yew sayang^^♥

0 Massage:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© Copyright | All Right Reserved by Site Owner