28 Mei 2013

keputusan yang mengembirakan


Alhamdulilah keputusan final dah kuar,, syukur kepada ALLAH kerana telah bagi yang terbaik kepada aku..  terima kasih buat umi dan walid yang selalu beri nasihat dan 
dorongan kepada jannah untuk teruskan usha walau pun seblum ini dah jauh ketingalan dgn kawan kawan tappi alhmdulilah sekrang jannah dah jalan bersama sama mereka .. 
 berkat doa umi dan walid dan adik adik juga kepada jannah..
 alhmdulilah.. keputusan ni memang mendadak naik dari sebelum ini.. 
tak ade yang lebih bahagia bagi aku melainkan membuat umi dan walid tersenyum bahagiaa ^_^  

Buat kawan kawan  yg banyak membantu terima kasih sangat2.. 
kepada yang bagi pinjam nota korang tu sebab nota korang tu mudah paham.. terima kasih sangat2..  yang sngup berkongsi ilmu dgn aku. 
 Bila ingat2 balik situasi nak final memang kelaka. 
Mcm macam ujian dating sampai nagis2 lah ape bagai lah tapi berkat usaha bersama alhamdulilah sem ni kita ramai2 yang dapat gempak kan keputusan final tue haha :) 



Buat roommate tersyang aku sorang nie thnx banyak2 sbb hg laa suka buat aku bagi rajin stdy hehe.. kalau hg x bebel mesti aku leka dok tidurr~ 
gayutt mcm monyeett tu lah keja aku tiap2 hari hehe.. dan hg ajar aku Islamic account smpai aku pahm hehee thnx sgt2.. 

susah nk cari kawan mcm dia NUR ZAINAB ROSLI.. 
bila ade masalah dia lah yg rajin mendengar luahan2 aku  ni,, 
mybe kdg pun dye meluat kot hahaa sebab nye masalah yang sama kikiki :p 
 sem 5 nanti nak dok sebilik dgn hang lagikkk!! Hahaha hang pembakar semangat aku nk stdy giler2 hahaa..

buat capital S trima ksih juga ats nasihat awk bila sye dtg mlas nk stdy ..
perli awk.. tue kadg2 membuat sye jadi semangat nk stdy hehe :P jgn marah
semoga awk pun boleh buat yg terbaik sem akan datang nie,, saye yakin awk pun mampu
lakukan yg terbaikk .. jangn lupa mintak kat ALLAH :)
tu yg utama ...

umi walid ni hadiah untuk umi dan walid walau pun tak seberapa tapi alhmdulilah
jannah dapat bukti kan jannah pun boleh buat mcm diorang













♥syukran si comel kerana sudi membaca di sini,jangan lupa tingalkan komen yew sayang^^♥

0 Massage:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© Copyright | All Right Reserved by Site Owner