01 Mei 2013

hikmah dari istikarahku :)


Saya dan kwan2 Baru sahaja habis final exzm sem 3.. 
walaupun sem ni bnyk paper yg giler2 tapi alhamdulilah dapat buat yang terbaik ..   
 nasihat,pesanan umi walid xpernah dilupakan..
rasa sem ni better dari sem lepas.selama minggu exzm itu saya tak putus2 buat solat hajat dan istikarah… ape istikarah?? 
Haa kawan2 jangn inga istkarah ni utk cari jodoh je tw,,
utk xzm pun boleh..
 dalam 4 subjk yg saya ambik sbjk yg sya risau sgt2 islamic accounting sbb saya memg lambat sikit bab ni,, 
dalam saya buat istkarah tu saya mohon supaya ALLAH beri petunjuk kepada saya bab ape yg akan masuk final..
hanya pada allah saja yg layak kita memohon hanya dia yg mengetahui pekara2 yang tersembunyi,,
 setelah saya buat hati saya berat mngatakan ape yg akan masuk.. 
jadi saya pulun je yg tergerak kat hati tu .. 
disamping chpter yg lain tumpu jugak tapi x sefokus chapter yg mengerakan hati saya msuk final tu..
maklum lah nak stdy semua mana sempat..
 walaupun Islamic accounting juz 5 chapter je… 
sebelum masuk dewan banyak kan istqfar.. 
dalam dewan dah dapat soalan saya tgok soalan essei dahulu  tersenyum lebar sya J sebb ape yg saya sangka masuk tu memg tepat.. semua pulak tue.. 
sya jawab pun dgn tenang… 
 harap2 keptusan saya dan kawan2 tuk sem tiga ni makin meningkat..
 sesunguh nya kami dah berusaha.. hanya allah yg menentukan segalanya…

 Jadi kalau kawan2 yg tgh exzm tu buat2 lah istkarah,hajat, tw sbb allah je yg tahu pekara tersembunyi ini,,tak mustahil kan..kit lemah dalam subjk tu tibe2 kita dapat keptusan yg baik .. haa tu tak mustahil kan sbab allah tu akan bagi gnjaran kat hamba2 nya yg telah berusaha dan memohon kepadanya,




♥syukran si comel kerana sudi membaca di sini,jangan lupa tingalkan komen yew sayang^^♥

0 Massage:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© Copyright | All Right Reserved by Site Owner