23 April 2013

keperihatinan ibu ayah kita :)

tadi elok je hbis exzm tibe² bnyi msg msuk kt hnset aku..
org pertama yg tnyakan ak bgaimna dgn exzm hari ini...
msg dari insan yg aku sangat syg cinta hatiku..
bertanyakan aku mcm mna dgn paper hari nie?
kemudian ummi nsihatkan aku kalau lupa ap yg kita baca tu selawat lah bnyak².bace doa nbi yunus. lailahanta...

tibe² aku jadi sebak dgr psanan umi tue.. :'(
seorg ibu wlaupon sebizy mna pon dy mmpu nsihat,tnye kita mcm mna..
▶ya allah berikanlah aku keputusan yg cemrlang utk gembira kn hti umi dn walid ku..
dn jauhkanlah ak dari menghampakan mereka..

*syangilah ibu bapa kita selagimana mereka masih bersama kita ♥♡♥
*seorg ibu juga tdak akn pts mndoakan kejayaan ank² nya..sering nsihat agr kita tdk leka dn hnyut dgn kelalaian.
#sayang umi dan walid sangat² ♥♡♥♡
 

♥syukran si comel kerana sudi membaca di sini,jangan lupa tingalkan komen yew sayang^^♥

0 Massage:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© Copyright | All Right Reserved by Site Owner