18 Januari 2013

di mana dimana nak LI??


adoiiii doiiiii sapa leh tolong sayaaa,,, 
dh serabutttt niehhh
 
Kawan kawan sape tahu tempat latihan industry untuk
 diploma kewangan dan perbankan islam di taiping ???
Haa,, 
memndang kan kemarin dh degar tklimat LI maka kami un dok sibok mencari2 tempat LI.. 
ari ni jumaat so ade msa panjang sikit utk cll mana2 syarikat yg nk..
aku tgok kwn2 ak sebok call.. 
ayat tu cm dah boleh hafal dah,,
 skrip dia hehe,, aku dgan nor rungsing xtau nk mtk mana,, 
ea lah taiping tu x tau lah kat mana.. 
syrikat insurans n takaful bnyak lah,, tnye ar rahnu diorg xterima..
so nty dekat bank rakyat dan muamalat je yg setakat ni jumpe..
hope naty mohon dapat lah,, 
sbb klo xdpt xtau dah nak mohon mana,,
Cam xcye je sem depan dah nk LI .. 
pejam celik pejam celik lagi 1 tahun stengah je utk hbis kan diploma nie..
 boleh ke harap aku ni wahwahwah~ 
rezeki ALLAH ade dimana mana jangan risau,, insyallah ,,
Ya ALLAH permudahkan lah segala urusan ku ini.. tempat kan lah aku di tempat yg baik bagI MU..

♥syukran si comel kerana sudi membaca di sini,jangan lupa tingalkan komen yew sayang^^♥

0 Massage:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© Copyright | All Right Reserved by Site Owner