15 Januari 2013

cari tempat LI


Awal – awal lagi dah ramai yg sebok cari tempat li ,. 
Sbb nty dah dpt surat xde lah kabut sagat ,, PA tnye dah cari ke tempat nk LI ?? 
dia baru hnta nama kt unit LI Jumaat lepass.. a
k ni tah laa kat mana nak amik ingat nak amik dekat dgn rumah je ,, senang sikit. Pak uda ade ckp klo nk kt ptronas nty bg resume smua kt dia,, tapii mcm jauh sgt lahh kat ganu sana tu.. adusss~  .. xpe lah xmau nty kos lagi bnyk nk kena guna,, baik dok dkt umah kan xde lah bnyk kos.. kurang2 dkt gan fmly klo ape2 hal senang,,di sebabkan nak li kt taiping ak kena hbis kan lessen klo tak seksa ak nk ulang alik.. bas tu pulak bukan betul sgt haha,, umi dh bg lampu hijau smlm ak cll xpe nty bwk kereta je,, tapi kena hbis kn lessen dulu yeeepppiii!! Hehe 


Mula2 nak campak ak jauh2 ,, soh cari pengalaman lah ape lah,,
 bila cakap pasal duit dan kos sara idup trus kata xpe lah cari je kat taiping ,, nk mtk kt tabung haji nty dy akan anta kat ipoh.. sbb kwn ak dh tnye dh kat tmpat dye.. bila ckp umi ske nak suruh ak duduk rumah org,xpe ipoh ade umah sdre2 ramai..?? Xmau aku,,, adoii ak memg xsuka dok umah org susah kot.. xselesa.. ak sngup ulang alik dari umah ke taiping dari kena duduk rumah org ,,  selagi x dapat tempat memg rungsing kan .. buat smpai ujung sem x dapat jenuh .. mtk jauh kan laa.. xpe bdk tping ade 3 org senang .. ade geng..!! hihi. .
 aku cakap KAMAL BINA terima org prktikal..   


umi n walid cakp cuba mtk kat sana .. sbb dy syarikat besar.. msti dia bg alaun.. haa..bukan mata duitan ea … hehe..  ni satu lg memg kena cari tempat yg ade alaun lau x jenuh aku…   
nk harap PT memg x cukup nak ulang alik.. taiping ke umah aku tu bukan dekat .. 
klo naik bas pergi + balik rm10.. memg x makn ak..
 habis duit pT kat pengangkutan je nty.. sbb tu kena cri tmpt yg ad alaun.. klo umah ak dekat ak xkisah klo xde alaun.. 
nk harap umi ngn walid sian pulak.. xkan keja nk harap kat mak ayah je kan.. adk2 pun msih ramai lagi yg perlu kan so aku selagi leh bdikari ak cuba hehe,, sbgai ank sulung aku kena pandai.. 
lain la klo ak ank bongsu ke,, ank tungal ke.. xpe lah.. nk harap kan perens kan,,  =)
Dok umah ni best hehe boleh buli si solihen hari hari.. hehee,, 
siannn im dapat kakak mcm nie kan keja nak kco dia je haha… 
ape ape un ak harap ALLAH permudah kan segala urusan aku nie ,, aminnn..

♥syukran si comel kerana sudi membaca di sini,jangan lupa tingalkan komen yew sayang^^♥

0 Massage:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© Copyright | All Right Reserved by Site Owner