03 November 2012

niat dihati ini :)




haiii.. 
dah lama aku menyepikan blog ni kan,, 
ape lah malas nak update entry baru sbb bz stdy .. 
tambah tambah dah nk final nie lagi la malaas nak menaip nie..
pejam celik pejam celik dah nak abis sem dah ea kita nie.. 
sat jer kan.. ujung tahun ni nak msuk sem 3
.. n then sem 4 kena LI ..
 lepas tu sem 5 last stdy diploma.. 
hmm baru baru nie aku ade sembang ngan kwan sek aku dulu ,, 
dia crita kat tempat dye ramai yg beljar sama kos ngn aku... 
menarik tau kat mana?? 
JORDAN ... 
wahhh terase cita cita aku mcm nk smbung kt sana je degree nie,, 
hope tercapai la..
sbb aku memg teringin nk g sana kawan kawan aku 4 orang dah beljar kat bumi ambiya tue,,
 2 kat jordan 2 lagi kat mesir al azhar,, 
tgok diorang hepi jer.. terasa mcm nk g sana pulak..
 harap ade peluang nak pergi... 
dulu cita cita aku memg nak pergi sana tapi lepas aku 
batal kan niat aku nak amik stam aku fkir peluang aku dah tipis nk g 
sana sbb akal fkiran aku ni fikir kan hnya dgn stam sje ak dpat belajar kat sana,,
 tp alhmdulilah setelah dgar kawan aku bercerita mcm ade peluang lagi nk g sana kan,, doa kan aku ea,, haaa ,, tadi ak bukak fb korang nak tau tak ape yang aku jumpe,, 
ak ternampak pic lyana shabudin,, 
dia dah berniqab laa, alhmdulilah .. 
kawan kawan aku ramai yang dah berniqab,, yana.. izzati.. munirah,,
 haaa aku bila lagi nak berubah mcm diorg nie haa??? 
hehehe jannah kalau nak tunggu seru sampai bila laa tak pakai ,, 
penah tau aku letak gamba karton berniqab lepas tu adik aku si husna tu tgur aku kat chat
dy kata "kak jannah kalau pakai mcm ni kan mesti nanti ummi buat kenduri "
haha tau sebab ape ?? 
sbb dalam fmly aku antre kami 5 org pempuan aku la yg agak open skit ,, 
kerja nak melawa je , tudung pon ikut fsyen,, '
xmcm adk2  aku tdung labuh yg bulat tu hehe ,, sbb tu laa adik aku kata mcm tue hehe..
 niat di hati ade terdetik nak berpakaian seprti mereka ,, 
tp setelah pkirkan aku ni jenis yang mcm mana aku tangguhkan dulu,, 
satu hari tgah sembang kat telefon baru baru ni laa time raya haji ari tu kan ..
ade lah someone ni suruh aku paki niqab,, 
tapi aku cakap kat dia aku x berani nk pkai lagi.. 
tggu dah kawin ke nty insyallah ak pkai hehe 
sbb kalau nak pkai tu biarlah istiqamah,, 
aku xnak laa mula2 pakai n lepas tu bukak,, 
n skrang ni dah jadi budaya ikut ikut pulak pkai niqab nie,, 
harap aku lau pkai xlaa jadi mcm tu nanti..
sejuk je aku tgok kawan2 aku berniqab suke aku ,, makin cntik diorang,,rindu pulak kat sahabt banat dulu...


dah dah la jannah p stdy tu ,, final dah dkt cukup skit2 je nak membebel kat cni,, hehe...
ok la ckup sampai dicini tuk ari ni wasalam semua:)







♥syukran si comel kerana sudi membaca di sini,jangan lupa tingalkan komen yew sayang^^♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© Copyright | All Right Reserved by Site Owner