06 Julai 2012

Masuk memiNang








hehe ape kaba tawan2 shat ker ??haaa ari ak nk ckp sal meminag haha. . td capital s ckp nk mai umah.. ak syok laa spe x syok klu buah hty nk mai kan hehe.. ak ckp lah kt umi yg dia nk mai.. time tu walid pun ade skli tgah tgok tv hehe.. 

aku: umi ehhmm capital s nak mai umah boleh x ??
umi: nak wat ape mai ?? dye mai ngn sape?? dgn  mak dye ke??
walid : senyapp x kata ape2 cume mndegar je ap yg umi nk ckp ...
aku: dye ckp dy nk g umah kawan dye (si x) stu jalan jdi dye nk singgah laa umah jap.. lagi pun jnh ade ckp kt dye klu nk jmpe mai umah.. umi kan x bg jnh jmpe dye kat luaq:)
umi: tak pyah mai laa.. klu nak mai mai  masuk meminag trus.. xyah jumpe2..ptg nii umi tak ade kat umah..
aku: umi nieee.. ckp cm tu kang mai meming btui2 kang kwain awal plak jannah nie haha.
.
umi: dah gatai sgt bia la kwin haha..
aku: aishhh umi ni nty ak ckp kt dye  tui2 bru tau haha..(dalam hati je lah)


awak dgar x tu perbualan tu ..?? haa ari tu awak suruh sye tnye umi n walid  kan boleh  tak nak nikah awal kan kan ...haaaa....tu dah ade jwpn dah at ats tu hehe.. ape ag cepat lah haha.. jgn brani cakap je.. buat nya tak!! hehe.. 

jom kite halal kan yang haram :) kalau awk btui2 serius awk akn lakukan.. dan awk bukn cume ckp je kat sye.. berani kan kan so ape tunggu ag,,, mtak izin cepat kat wali saya.. awk dekat dan rapat kan lah dri awk ngn wali sye,,, amik haty wali sye ... bukan  amik haty sye !!












♥syukran si comel kerana sudi membaca di sini,jangan lupa tingalkan komen yew sayang^^♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© Copyright | All Right Reserved by Site Owner