07 April 2012

kisah biLik ak..


at poly ni ak jd penghuni blik 3.2... tingkat 3 bilik no 2 ,, hehe tinggi x??? pnghuninya ad 4 org tmsuk ak...
zahira ... atikah... ngn mira.. masing3 dri negri lain.. yg c ika nih org kl... mira lak ganu hehe.,, zahira plak dri manjung jirn ngn mkjng ak.. kebetulan plak tue hehe,,, mcm2 kerenah bdk2 blik nih... alahhh sem depan dah xsma dah,,, mle3 knal snyap jer kami nih.. bler dh knal riuh sekampung, blik sblh ak 3.1 ag riuh 24 bising x pnah snyap haha ak seke lapax bik diorg,, aras ak ni smua jabatn perdgn,, mira nih kalu sekli kluar bhse ganu dy ak rajun ajuk ape yg dy cko hehe~~ zahira nih plak xbnyk ckp sgt,, gye ckp dy lak cm marah je tp sbnrnye x pun hehe~lau pagi2 nk bgun tdo kan slagi ayam c ika nih x bunyi slgi tu x bgun haha,, lau dy xde klas memg lambat lah bgun sbb ayam dy x byi2 haha~sal makan lah lau lumba mkn spe yg lambat hbis mira lah meng ,, org mkn kmudian hbis dlu dri dye hehe~~mcm2 ade lah lam blik nih~




♥syukran si comel kerana sudi membaca di sini,jangan lupa tingalkan komen yew sayang^^♥

06 April 2012

jika ia sebuah cinta







Jika ia sebuah cinta…….ia tidak mendengar…….namun sentiasa bergetar.Jika ia sebuah cinta ……..ia tidak buta namun sentiasa melihat dan merasa…
Jika ia sebuah cinta …….ia tidak menyeksa namun sentiasa menguji.
Jika ia sebuah cinta ……….ia tidak memaksa namum sentiasa berusaha.
Jika ia sebuah cinta ……ia tidak cantik namun sentiasa menarik.
Jika ia sebuah cinta…….ia tidak datang dengan kata-kata namun sentiasa menghampiri dengan hati.
Jika ia sebuah cinta…… ia tidak terucap dengan kata namun sentiasa hadir dengan sinar jiwa.
Jika ia sebuah cinta …… ia tidak hanya berjanji…namun sentiasa cuba memenangi.
Jika ia sebuah cinta….ia mungkin tidak suci ……namun sentiasa harmoni.
Jika ia sebuah cinta…..ia tidak hadir dengan kekayaan dan kebendaan ……..namun hadir kerana pengorbanan dan kesetiaan..
Namun cinta yang paling agung…..adalah cinta kepada yang Maha Pecinta iaitu ALLAH s.w.t…..








♥syukran si comel kerana sudi membaca di sini,jangan lupa tingalkan komen yew sayang^^♥

final oh final oh final




wahhh~ 
xsngke ak dh nk abis sem dah laaa ase cm bru masuk ke kt bumi PSIS ni... 
pjam clik pejam celik dh nk final... 
best jgk blja at cni,, 
aman je tmpt dy,,, 
mle2 org yg fist time smpai cni diorg fkir diorg dh sesat,, 
poly ak nih btul3 dlm kmpng ,, 
xde mall xde shoping complx haha~ 
ak dok cni sekli jer kuar g pkan ,, 
tu pun terpksa~~ 
dok terperuk je at dlm bilik lau xde xtvt ape2,, 
haha~

alamakk sudah nk final lah kwan2~
cuak lah,, ak prob 2 sbjk,, hope leh buat lah spye nty x kne reapet,,, akaun oh akaun..
marketing oh merketing... dua sbjk nih yg mslah ,,,
ermmm kos ak ni short sem 2thun stgh jer,, 
ase pnat ooo .21 kedit,,
 memg full lah xde masa~harap2 prgm 2thun ni poly x buat lah ak nk 3 thun ,,
xde lah tertkan cm skunk,,kelas full ,, 
xde masa nk rehat jer ase,, 
adat nk beljar lah kata kan~~ 
final mkin dkat makin malas ak nk stdy ,,aduuiii
jannah3 bgunnn!!! jgn mals,, ingat
pesan ustz ustzah perenz dlu,, biaa susah skunk


jgn ssuh kmudian hariii!!!


♥syukran si comel kerana sudi membaca di sini,jangan lupa tingalkan komen yew sayang^^♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© Copyright | All Right Reserved by Site Owner