20 Februari 2012

saat bermula nya disini


        POLITEKNIK ADALAH WARISAN KITA -,-
 
 
haaa dah lama ak x update an,, skunk ni memg bzi sgt2 ,
,ak dh start blja at politeknik sultan idris shah dlm bidng islmic bangkin hahaha..
ak msok bln 12 ari tu,,
 best jgk lah dok cni mcm2 ade dkt ngn laut lau un xleh nk mdy hehe

mkanan un murah2 tu yg best tu,,poli dok ceruk kampung der,, spe x pnah dtg meg terkjut ingat slh jaln dah haha
at cni ak dok ngn ika ,mira, zahira kat blok b1 3.2... tu lah roomate ak
 
 

♥syukran si comel kerana sudi membaca di sini,jangan lupa tingalkan komen yew sayang^^♥

saat kesedihan :(

jumaat ari tu lpas hbis klas ak ngn fmly trus bgegas ke melaka .. 
 sbb kami dapt berita atok blah ayh ak sakit tenat,,
mujur lah ak bru mula cuti mid sem jumaat tu,,
xde lah kelam kabut sgt,,
perjlnan yg jauh memg memenat kan,,
 smapi kat sana kol 8 lebih,, 
lps tu mkn2 bersihkn badan fmly ak g hospital tgok atok ak,, 
tp ak xikut ak nk g pagi esok sbb time tu dh mlm..
elok dorg blik dri ospital dlm kol 11 ,, 
hoptal call kata atok ak dh xde..:(
mse nk g amik jenazah tu ak ngn kak yong ikut ,,
 memg mlm tu xtido sbb jge jenazah,,urusan selesai dlm kol 10 pgi esok nyew,, 
mse nk uruskn jenzah tu memg senang lah,, 
org kte lau sng alhmdulilah,,
moga tok ak dtmptkn bsama2 org yg soleh..
aminn..
adk2 ak yg lain xsmpat nk jmpe sbb memeg mgejut,,
 diorg msing2 kat ostel..








♥syukran si comel kerana sudi membaca di sini,jangan lupa tingalkan komen yew sayang^^♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© Copyright | All Right Reserved by Site Owner