12 Disember 2012

bercuti bersama keluarga




Haa,, aku baru balik berkelah dari teluk senagin :)
syok ooo 2 malam 3 hari ... fmly bwk 
dapat tenang kan fkiran.. yg tegah serabut nie..
masalah kawan lah..
ape laa smua ade lah sakit kepala aku..
jumaat nie dah kena balik poli balik..
cerita sal kt sna memang 24jam je nk berendam dalam air tu adk aku yg last tu
klo nak makan leh pulak main oder nasik satu pnggan!!! 
adoiii memg buat kami gelak.. lpas tu terjun laut balik..
bila time makan terpakse g kat gigi air tu suap kan dia .. 
baru nak makan klo x jangan laa harap dia nak makn..
                                          malam2 pulak aku suka lepak sorg2 kt tepi pantai
dok atas pasir bestt dgar ombak ,,
 tenang je,, smbil2 gayut tipon kahkha,, 
tu lah keja aku,,tak cukup kat situ aku dok kat buayan yg dia sedia kan..
senang laa sbb ade surau leh masak2 ,, selesaa,,,
tadi masa balik g tgok penyu.. comell..
si im takut soh duduk amik gmba kt penyu batu un dy x nak 
penakut jagk adk aku nie hehe e
kelakar pulak tadi kena kan dia ,, 





♥syukran si comel kerana sudi membaca di sini,jangan lupa tingalkan komen yew sayang^^♥

0 Massage:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© Copyright | All Right Reserved by Site Owner