02 September 2012

kami picnik



hai kawan kawan nak dgar satu cita x ??
pagi tadi penye kes haha
tadi aku dgn kawan kawan nor ,, izzati ,, iffa ,, nabilah g joging n  pantai kat belakang psis ni ,,
 walau pun berselut tak leh mandi ,, kami g lepak, tengkan fikiran jap ..

dalam pkol 7 lebih kami kuar nk g pantai ,
 iffa ngn nabila joging bla dh kuar pagar poli tp aku nor ngn izzati still berjalan kedek2 ,,
iffa ngn nabila dh smpai kami x smpai2 ag hehe,,
 jalan2 smbil tgok lembu berak haha elok plak lembu tu tayang pungung dye kat kami sbb nk berak hehe,, smbil jalan2 ak soh nor n zty cita sal pgrem ptg smlm ,,
 ptg smlm ak x g sbb lena haha,, tau2 ja la ak lau dpt tido smua x jalan ,,
hahaha,,,cita dok cita smpai jgk,,
 izzaty ni smgat nk g pantai dy bwk tikar air makanan hehe,,
 pnye lah excite dy nie heheh,,
terbaikkk laa kawan kwan aku hari ni,,
dh smpai kami makan mkan laa ape yg ade tu ,,
lpas tu dok snap pic ,,
tu laa kja kami xdak kja lain nak snap pic jer,,
tau x si pkcik h tu un join hehe,,
tp dye malu2 mklum la 5 pempuan dye sorg ja laki yg ikut..
skli diorg soh dye tolong amik gmba 5 org hehe ,,
muka dye segan jer mm sian kat dye hehe maaf lah ea awk ~



dalam kol 10 lebih kami balik laa,, dok gelak2 smbil sembg3 ngn diorg ,,
lpas tu g laa blkang blok B4 G duduk at sne sbb mls naik nk ttrus g bli makanan senang xyah turun dh,,
bukak tikar balik ,, dok bwh pokok,, sekli kawan2 aku at blik nampk dok gelakkan kami haha
mana tak nyer dekat padang pon boleh jadi hahha,,
dok terjerit terlolong kat bawah ngn budak kat atas haha spe yg xtgar lau dgr dek lembu pun de lari haha
 ape lahh gembira je hari nie hehe
lpas tu  g cafe pas g bli mknan smua naik atas ,,


petang plak ak on9 tgok sttus si syu dye perli kami sbb sblmm ni xpenah org buat cm kami haha eleeehhh ~~
syu jeles laa tu sbb bgun lambat x dpt join kita kan kan haha,,

# ape2 un hari ni memg terbaik bagi aku,, thnx kawan2 sbb sudi hepi hepi bersma2 :)

ni ade gmaba yg kami snap kan sat td hehe ~~~















♥syukran si comel kerana sudi membaca di sini,jangan lupa tingalkan komen yew sayang^^♥

0 Massage:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© Copyright | All Right Reserved by Site Owner