14 Ogos 2012

usia ku sudah meningkat!!




assalamualaikum kawan kawan ..

ana ingin ucap kan terima ksih kat smua yg wish tok bfday ana ni..
dan terima kasih jgk kat kwn2 yg bg hadiah ,, :)  akan ku simpan hadiah korg sbgai tnde pshabatn kita.. tok awk encik h .  thnx ea hdia tu ,, sye akan simpan hdiah tu sbgai tnde psahabatan kite ,, selamat awak bg gmba kumbg yg dah melekat haha lau x melekat mau jnuh sye main kjar2 ngn kumbag tu nty awkk~~ hahaha...
 iffa thnx tok mug yg ko bg tu comel gmba org knyit mata hehee,,,~~

<3 <3 sye sayang smua kawan sye  <3 <3 ,,
ade kawan2 yg ckp umo dah menigkiat tp tak tinggi2 haha,, ape laaa  ..syok jgk sye dapat mandi tpung  . mula2 ngat kan bedak tp bila bau semcam haha upa2 nyer tpung yg korg simbah kat ak... hbis cadar ak,, dok syok2 ak sembg ngn si nani  ak kne baling tpung riuh sekampung hahaha .. bestt gile dah mcm zombiiii kampug pisang putih melepak dah.. esok g kelas xyah pkai bedak dah haha ,,

tahun ni memg jd kenagan manis  buat sye sbb sye x pnah mandi tepung  tbe2 semalam sye dah di mandikan dgan tepung hahaha !! nasib tpung je yg korg buat .. kalau korg tambah ngn bnde2 lain xtau laa silap2 sye jadi kuih raye dah semalam tgal nak masukan dalam oven jer hahah!! ape2 pun sukran terima kasih thnx  tok kawan2 semua...  May Allah Bless You Always. !! ana doa kan sahabat2 semua berjaya dan sntiase di rahmati ALLAH  :) <3

ukhwan fillah abadan abada~~





♥syukran si comel kerana sudi membaca di sini,jangan lupa tingalkan komen yew sayang^^♥

2 Massage:

Sue PeLik berkata...

selamat hari lahirrr awkkkk!!!

twinscraftlife berkata...

Hi! 안녕하세요~~! please do visit our blog! we sell
purely handmade products such as pouch,
earrings, cards, hp strap, cute items!
쇼핑하시면 더 감사합니다~~^^
http://twinscraftlife.blogspot.com

http://thesoaplicious.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© Copyright | All Right Reserved by Site Owner