29 Jun 2012

akan berlalu pergi :)





korang semua tahukan aku sekarang belajar kat mana???


POLITEKNIK SULTAN IDRIS SHAH
KOs aper???
 DIPLOMA ISLAMIC BANKING :) 
makcik3 aku pk cik2 aku bile dgar kos ape aku amik dgar diorg ckp wawww!!! jd pgawai bank la ea haha,,
Ehhhh ~ ak sbenaq nye nk cite kisah aku sem 1 dkt sana hehe~~

bnde yg aku xleh lupa sekli ak jatuh longkang besa dpn cafe perrhhh~~ memalukan.. nsib baik laa terlindung dek pokok xde yg nmpk..yg ni memg xleh lupa sbb last koko.. otw nk g koko laa.. skli ak ngn kwn2 ak lepak laa at tpi longkang tu ak plak sebrang longkang tu.. skli ak nk lngkah cm mana laa ak leh terjatuh mybe tapak kasut ak licin kena at rumput yg bsh tu kut,hehe,,^^V... ce bayang kan dngan air yg bsuk lencun ak paras lutut dek air longkang tu bau jgn ckp laa wagii giler bebb!! astu ade sorg ni npmk makk aii malu.. ak tunduk je memg xangkat dh muka nie ,, smpai dye belah, dye nk tolong anta g kelink,, pdahal xde ape2 tu ak ngn kwn2 aku tahan jer gelak jer,, lpas org tu belah kami pkat gelak ak plak blik bilik g slin bju sbb xkn nk g koko cm tu mau smua org lari nty.skli blik ak lupe yg kunci xbwak hadoii g laa blik si pisah n dyah sbb diorg xg koko kaku skit ,, sluar nor jd mgse ak,, nsib dye tgal kunci lau x mau xpkai sluar ak haha!!
memalukan hari tu smua pkat gelak at ak,, skli ak lalu dpn longkakng smua pndag ak sbb tkut ak jtuh ag ,, klu xde air xpe klu ade air mau bebau wagi ak haha...




kisah budak bilik aku dah cite an sbelum ni?? sal kwan2 blik ak yg macm2 tue hehe bestt oo ngn diorg,, ade pndiam .riuh .bising smua ade lah.. tp ak xtjunk ag an wahja2 mereka ,, nak tgok x ?? smua comel+cun ouuuhh hehe,~~

haaa ... ni laa kawan2 bilik ak stu blik 4 org.,. tp ni time sem 1 je lah 4 org,, naik sem dua 2 org je sebilik,. mau mati kutu bosan sbb xde kwn2 yg riuh ,, terase sgt kesunyian sbb blik2 tgok muka kau je haha,, klo dye snyap xleh wat ape2 , klo 4 org sorg snyap leh buat bising ag 3 org tue haha,,kami 4 org nie ade gelaran masing2 haha,, ade yg kuat ngigau laa,, ade yg gestrik sllu skit sian dye,,walau un 4 bulan kite sebilik ak suke bilik ngn korg.. rinduu sgat2 hehe :P



HAA!! mesti korg nk tau ni sape kan??nie laa budak2 bilik ak  time
sem 1 dulu... nama nye ade dh kat gmba tu.. memg best lah sebilik ngn diorg.. ade 4 ngri mai hehe



aku snar nye xtau nk cite ape dah ,, ak xtau nk cite ape ,, hehe ,, sal poli ak ni blkang ade laut ptag2 leh lepak2 joging,, bestt agin kuat,, klu hujan spe dok tgkat atas siling cm nk tercabut jer heee..poli ak ni cm ZOO dah pun ade sebb ade monyet.. biawak at tsik,,spe dok tgkt 1 biawak leh msuk hehe,, jge2 lah kome ea,,klu ase2 xnk mkn at cafe leh g sarang burung minon air ABC heee sdap oo,, ak time stdy week dlu sllu lepak ngn dak kelas ak at sne .. laps stdy cau lah g sne,, jalan2 ,, hehee..


aku dah xtau nk crita ape laa weii nty klu ade ape2 ak nk cerita ak post at entri yg lain tau ,, at bwh ni gmba ak ngn kwn2 ak kt sna,, kawan baru,, hehehe,,





budak nie nama nye dya,, mulut riuh gile.. ak ngn dye xleh bertemu ade je nk bertekak heh
ske kwn ngn dye .. sbb mulut bising.. ade je nk melawak2 .. die jiran blik ak mse sem1 hee





haa nie nor .zainab !! tp kami pngil dye norr!! ak memg rapat ar ngn dye..
mse mle2 msuk dlu ngn dye lah ak tnye smua . smpai diorg ingat kami ni dlu sku sek..
sbb cm belngkas..




ni lah dia kawan2 baru aku :) DIPLOMA ISLAMIC BANKING
DIB 1 B :) Xramai kan2 ,, 





ni plak budak2 kelas ak.. cntak x?? smua cun2 n nsem2 kan??pokok sakura kami
pngil sbb bila dye berbunga cntik sgt2 ..





<<<<<KAMI KAWAN
TAIPING MALIII HEHE,,,
BERTEMU DI PSIS
 .. kaMI NIE DARI taiping smua nye
memg rapat la ngn diorg nie klu nak blik cari diorg sbb satu jaln..


nie plak dak kelas ak time coral spking..kenapa bju ak lain?? hehe
sbb ak x msuk.. sbb ape x msik?? ak selesema + batuk nty ade plak suare
tambahan dri ak hehe ..ak jd juru cmre yg tak bertauliah haha
time nie masa koko.. nak kawat !! aku paling x ske kawat !! hehe..bju ni klo nmpk at
lembu habis laa kami kene hambat :)


malam retro hehe smua bergaya habis kan2 .. comel2 diorg nie hehe












♥syukran si comel kerana sudi membaca di sini,jangan lupa tingalkan komen yew sayang^^♥

0 Massage:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© Copyright | All Right Reserved by Site Owner