07 April 2012

kisah biLik ak..


at poly ni ak jd penghuni blik 3.2... tingkat 3 bilik no 2 ,, hehe tinggi x??? pnghuninya ad 4 org tmsuk ak...
zahira ... atikah... ngn mira.. masing3 dri negri lain.. yg c ika nih org kl... mira lak ganu hehe.,, zahira plak dri manjung jirn ngn mkjng ak.. kebetulan plak tue hehe,,, mcm2 kerenah bdk2 blik nih... alahhh sem depan dah xsma dah,,, mle3 knal snyap jer kami nih.. bler dh knal riuh sekampung, blik sblh ak 3.1 ag riuh 24 bising x pnah snyap haha ak seke lapax bik diorg,, aras ak ni smua jabatn perdgn,, mira nih kalu sekli kluar bhse ganu dy ak rajun ajuk ape yg dy cko hehe~~ zahira nih plak xbnyk ckp sgt,, gye ckp dy lak cm marah je tp sbnrnye x pun hehe~lau pagi2 nk bgun tdo kan slagi ayam c ika nih x bunyi slgi tu x bgun haha,, lau dy xde klas memg lambat lah bgun sbb ayam dy x byi2 haha~sal makan lah lau lumba mkn spe yg lambat hbis mira lah meng ,, org mkn kmudian hbis dlu dri dye hehe~~mcm2 ade lah lam blik nih~




♥syukran si comel kerana sudi membaca di sini,jangan lupa tingalkan komen yew sayang^^♥

0 Massage:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© Copyright | All Right Reserved by Site Owner