20 Februari 2012

saat bermula nya disini


        POLITEKNIK ADALAH WARISAN KITA -,-
 
 
haaa dah lama ak x update an,, skunk ni memg bzi sgt2 ,
,ak dh start blja at politeknik sultan idris shah dlm bidng islmic bangkin hahaha..
ak msok bln 12 ari tu,,
 best jgk lah dok cni mcm2 ade dkt ngn laut lau un xleh nk mdy hehe

mkanan un murah2 tu yg best tu,,poli dok ceruk kampung der,, spe x pnah dtg meg terkjut ingat slh jaln dah haha
at cni ak dok ngn ika ,mira, zahira kat blok b1 3.2... tu lah roomate ak
 
 

♥syukran si comel kerana sudi membaca di sini,jangan lupa tingalkan komen yew sayang^^♥

0 Massage:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© Copyright | All Right Reserved by Site Owner