01 Disember 2011

jalan2 buang duet haha



Tarikh x ingat plak tp bbpe ari sblum ak jmpe nanie <hangout ngn am n yakkin>
Haha amat mlawakkan..pgi tu dua kli am tlpas bas huhu..:) selamat ak kaur ngan ummi leh amik dy skli.. yakkin tuggu kt bus st0p.. sbnar nye sje2 je kuar syok2 je jmpe kwn pdahal xtau ape tujuan g tping nih hehe… astu g one price shop bli ape tah klo singah sini x membeli xsah.. xtau npe hehe lps tu g taiping time .. yakkin nk cri sound lptop tp x de kut.. ak lak cri ear font p xsesuai ngn yg ak nye..
As tu jln g kdai nset yakkin nk bli nset biases bb payah pakai 2 sim ni.. tau xpe btpe seksa nye pkai 2 sim .. huhu sbb ak pkai jgk hehe.. cri nye cri jmpe lah ..yg syok nye nk bkak xreti abis smua key kmi xtkan..tp x bakak2 un ..nsib ad adk  am ni.. dy yg g tau hehe..mklum lah time upsr kmi 3 org bi teruk .. C D  Jer..lain lah c adk am ni A kut x silap ak hehe.. lawak2 kt dpn dainamik lak tue hehe..  as tu g kdai AI computer.. jmpe lah speaker n caver lptop yakkin nih..ak bekenan pndrive tut p bajet xde plak huhu batal kan lah niat tu..
and Lpas tu kmi masuk dainamik..ak mcri2 novel lah ape ag..cri2 jmpe tjuk ni mcm best je <bini ku tomboy ke??> hehe lwak ouu cite ni rugi x bce hehe,, sbnar nnyew nk g lwat ustzah sabriah msok icu.. tp jaln kki nyew jauh lmbat x dan nk lwat n kmi ingt nk g lah mlwat kol 4 jap ag alih2 x jd.. umm xde rezeki nmpknyew… n lps tu jalan2 nk g sumbat perut lapa lah kata kan… mse jln3 tu kmi tersermpak ngn arina.. perhhh.. lain gilew kot dia mse zaman sek dlu.. kmi terkjut kut .. dlu seramai je.. skrg cntik kut dy.. dy kje kt kdai bju2 bnyk kt tping 2.. smbg2 n smpat ag snap pic ngn dy.. arina malu2 je ..segan hehe.. dymemeg dh lain skunk..hehe
Kmi g sumbat perut kt plaza 2 .. lpe ap nme btui dy main hntam je lah. Time nk oder amanina lah jd  mgse ..terpkse tebalkan muka tolg oder sbb kmi wat mke blur je ..gahahaha am terkena !:)lps minun2 g cc jap seje2 nk on9 la lah kte kan..hehe lps 2 blik lah ape ag mlas nk duk lame2 dh penat bejalan .pk nk balik tidoo… huhu… lguh kki kut pnye jauh jlan nk g hospital alih2 x jd.. huhu ;(
Ak ni klo pot pet leh wat kragn spm dh ni hehe ble nk buat krgn xde pon aidea mcm ni mse spm ari 2 hehe…bnyk jgk ek ak membebel kt cni.. msti korg dh jemu bce huhu.. sbar lah yew ..ihihiihi..ok lah smpai disini shje yew tata smua..nty klo ade mse ak on9 ak taip bnyk2 entry smpai korg x lrat nk bce  ok salam syg besalut rindu tuk smua yg membace kt blog ak yg tah ape2 nih hehe tata smua… wasalam..


Ya Allah, tika Kau hadiahkanku sahabat, Kau jadikanlah hatiku bersyukur atas kurniaanMu.. Kau jadikanlah hatinya berlapang dada menerimaku..
Ya Allah, tika Kau hadiahkanku sahabat, Kau jadikanlah sahabatku ini sebagai teman seperjuanganku, peniup semangat juangku.. yang saling membantu memikul amanah dakwah agamaMu.. 
Ya Allah, tika Kau hadiahkan aku sahabat, Kau jadikanlah hubungan ini disemai atas keredhaanMu.. Teguhnya atas cinta padaMu.. Dilindungi dari segala maksiat & hal-hal yang melalaikan dari mengingatiMu..
Ya Allah bahagiakanlah hatiku dan hati seluruh sahabatku dengan cinta kepadaMu..
~penghargaan buat insan yg bergelar sahabat.. cinta sahabat demi redhaNya..~




♥syukran si comel kerana sudi membaca di sini,jangan lupa tingalkan komen yew sayang^^♥

0 Massage:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© Copyright | All Right Reserved by Site Owner