24 Oktober 2011

< pizza vs ice creM >

salam semua...
heyy bgun2,,, 
hehe ..ape lah ak ni org tgh syok mimpi dsuruhnye bgun 
hehe.. ak ni seke jdik burung hantu hehe tu yg x tidoq2 ag ni..ape
lah nk jd ngn ak ...ishh2,,
korg tau x ap yg jd kt ak ari ni?? hehe 
mst tnye2 kan2... td pgi ak buat pizza.. 
ummi ak ajaa..puas glew mkn... smpai buncit lah ..
hehe ak tolog
 sumbat perut je hehe alhmdulilah knyg perut..
GENDANG GNDUT TALI KECAPI KENYANG PEROT SKE HATY
 tp pizza yg ak buat ni xde la sehebat pizza hut tu...
 tp boleh lah sedap lah jgk..


jgn smpai meleh aiq liur tgok ea...

ishhh air ap nii..lap cpat tgok smpaii tkeluar
air kiur 2 hehee
jgn mrah ea..



haaa yg ni bkn rupe pizza yg ak buat tau..
yg ni ak amik kat gooGle jep
hehe...
sehari hari ni x mkn nasik pizza nyew pasal.. 
ak buat banyakkk ssmpai xlarat nk mkn hihi
boleh tahan perut ak ni shri  xsmbat nsik ea hehe
ni pagii td mlm ak buat ice cremmm....
bnyk skunk ak bukak bisnes jual ice creamm
mklum lahh ak an penanam anggur

                               
yg bjaye lah kte kan.. sbb ak dok goyg kki je at umah ni..
kwn2 ak sume dh abis sem 1..
ak bln 12 bru nk msok sem1 
alamatnye lambat laaa ak hehe ..
kje un x.. sbb blkg umah ak ni
dh mcm2 jnis angur dh ujud tau2 ..hehe.. 
ehhh kat msia ni leh ke tnam aggur mcm ak ni hehe...
mst plik kan2 hee
smbung blik sal icrem 2.. ni bkn
icream 
1MALAYSIA tau!!!
ni yg lemak bkerem 2 ..hehe
sdappp nyew...
ak jual laku glew... mklumlah budak2 kn ske
umah ak ni dkt ngn sek
jd ramai lah mai sngah beli......
hehehe
best o niage nii



    hehe sdeap nyew.. rasenyew.. ad mcm2 perisa  ak buat
    keladi 
                
   jagung     
      
    coklat 
                                                                   



 huaaaaa....ngtuk plak ak nih.. hehe k ni jelah tuk ari ni hehe....
nty ak story mori ag tau hehe tata ...
wasalam ^_^













♥syukran si comel kerana sudi membaca di sini,jangan lupa tingalkan komen yew sayang^^♥

0 Massage:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© Copyright | All Right Reserved by Site Owner