30 Oktober 2011

jika ak cinta



Ya Allah ..Jika aku mulai mencintainya, izinkan aku hanya diam ..
Jika aku mulai berangan tentangnya, izinkan aku memendam ..
Jika aku mulai berharap akan hidupnya, izinkan aku untuk memadamkan ..

Ya Allah ..
Perbaikilah semuanya ..
Dekatkan aku, jika dia bertaqwa ..
Dekatkan aku, 
jika dia mampu membawaku ke dalam singgasananya ..
Singgasana para mailakat yang Kau cinta ..

Ya Allah ..
Aku ingin mencintainya kerana Mu ..
Aku hanya ingin memilikinya atas izin Mu ..
Jauhkan dia dariku kalau itu bukan jodoh untukku ..
Tapi izinkan aku menikmati sendiri ini dalam bisu ..
Tanpa ada yang tahu ..

Kecuali Engkau Sang Maha Mengetahui ..
Kerana Cintaku hanya ingin mengharap Redha dari Mu ..


dlam xsedar ak ade rase ske kat sesorg ni.. tp baik ak snyap je
pngalaman lalu dh mgajar ak mcm2 agar x mudah trima jtuh cinta
walau pon dlu ak ngn dy rapat slalu je contx tp x mcm skrg..
jrg dh contx msing2 x conntx..
tp ak ingt blew ak buat mcm 2 persaan tu ak jauh pergi tp x
rupe2 nyew.. dy tetp ad smpai skrg..

yaALLAH jika dia bkn miliku damaikan lah
hty ni dngn ketntuan MU..
jka dia bnar untk ku dkatkan lah hty ku dngn hty nye..
ku pasrah dngan ketntuan mu..
ya allah jika perasaan ini melalikan ak padaMU mka
kau hilagkn lah ia dri dri ku ini...





♥syukran si comel kerana sudi membaca di sini,jangan lupa tingalkan komen yew sayang^^♥

0 Massage:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© Copyright | All Right Reserved by Site Owner