31 Oktober 2011

hari keluarga warga PASTI :)






ehhhh korg tau x semlam ak g pogrem
 arimkeluarga PASTI..Berkelah di tepi pantai
korg tau x kat mana?? haa mst nk tau kan3... kat TELUK SENAGIN jew..
 hehe tp best oouu..
mklumlah ngn knak2 .. ske ak.. bnyk sukaneka yg kitaorg buat...
 antare nye .. cari permata yg hilang.. hehe best x nama permainan 2.. 
hehe permainan ni cari guli dalm pasir .. 
hehe budak2 tu pnye lah kalut cri permata 2..
 sbb spe yg pling bnyk je akn dpt hdiah.. mcm2 aksi ad.. 
skli2 pasir diorg hangkut hehe

permainan yg kedua kami buat buat istana pasir .. sape yg pling tinggi dy lah pemenang hehe.. 
kne berlari2 hgkut pasir .. ksian yg jd pghangkut pasir tue.. jenuh berlari2 nk p hangkut pasir... 
tambah2 ag klo yg bbdan sedap semput ak tgok diorg hehe,,seblum main2 gem ni dpe mdi laut dlu..
pnye lah xcited smpai xnk naik makan lah pnye syok mandi.. hehe.. yg c ak ak solihen dri ak x bash trus lncun sbb ske main jauh2 xpandan ngn kcik nk ikut org beso je lah dy tu hehe.. pntg nmpk air..

permainan yg k3 kami main kokong .. 
ayah kena kokong ank spe smpai dlu dy meng.. ehehe
buat ank yg bebdan besar ksian c ayah dy pnat.. 
hehe sblum main tu si Khairul ckp kat umi ak.. 
lbih kurg mcm ni lah ayat dy....
   "ustazah-ustazah ayah kami x larat laa" 
riuh smua glak mana x nye mana nk larat kokong dy badan agak sedap jgk lah dy ni.. yg ayk plk kcik.mana lah nk larat kokoNg dia hehe ..so spe yg bdan2 sedap2 tu x masuk.. hehe.. lpas 2 smua si ayah2 ni tercungap2 penat hehe... best sbb dpt smbutan .. semua bg kerja sama..
 
acara seterusnya ank memcari ibu.. mata c ank kne tutp n kne cri ibu.. yg c ibu plak hanya boleh cakap "anak ku anak ku"shje.. klo ckp lbih2 plak nty dpe knai mana mak dpe.. hehe ad sorg budak ni dngn mata ttup kompiden je jalan mencong ke lain hehe terpkse kne trik g tmpt sbnr bru jmpe mak dy hehe.. ad buadk ni ak lpe nama dy smpai ngis2 surh mak dy masuk .. mak dia ingat kne kokong dy ..hehe mk dy ckp x lart lah nk dukung hang hehe.. lawak2... 
 
game yg last skli game tarik tali hehe budak2 ni main .. 
uihhh kuat2 belaka dpe nih hehe.. 
ak xtau spe yg meng hehe sbb ak mse tu ngtuk 
n nk msok chalet tidooo hehe.. 

seharian kat sana.. smpai ptg .. berbalaoiii... smua puas hati... terima kasih pada smua sbb  dah menjaya kan pgrem ni dgn jaya nye walau un ujan skjap tp aktvti trus bjln jgk :) 


kat bawh ni ad skit gmba yg ak amik ..
 tp pic dy x bpe elok sbb amik gne nset.. 
cmre x bwk ..mase tue mcm ne leh tlupe un xtau lah
so xbnyk lah leh ak amik gmba dpe smua ... 



pemandagan yg indah lpas hujan :)















tgah tggu giliran kira guli spe pling bnyk..



hgkut pasir buat istana 

ksian pnat budak ni berlari2 hagkut pasir..


kokong ..ayah kne kokong ank hehe

panat c ayah hehe.. 

cpat.. cepat spe smapai duluu

cri ibu .. spe yg kne hehe








♥syukran si comel kerana sudi membaca di sini,jangan lupa tingalkan komen yew sayang^^♥

0 Massage:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© Copyright | All Right Reserved by Site Owner